Wednesday, 28 September 2011

Alahai manusia

Sudah tengok ke belum video terbaru yg dirakam dan disunting oleh Namewee? Dia ni dulu seorang yg aku lihat agak ekstremis juga la dlm hal-hal agama dan perkauman ni. Dia ada kutuk agama Islam, dia ada kutuk melayu bahkan TNB pun tak terlepas juga dari menjadi mangsa kutukan beliau. Pengutuk besar punya worang nih...

Dan yg terbaru, dia mengutuk akhbar utusan malaysia. Sejujurnya aku pun tak berapa suka baca surat khabar tu sebab terlalu berunsurkan politik. Hari ni kutuk pas, esok kutuk pkr, lusa kutuk ambiga dan macam-macam lagi la. Aku kan pelajar, mana boleh berpolitik, nanti tak pasal-pasal kena buang, nauzubillah....

Layankan je lah ye... pastu fikir sendiri mana betul mana salah.. :)

video

No comments: