Thursday 15 September 2011

Motor dah sampai!!!

Yesss! akhirnya sampai juga la motor aku yg sebuah tu. Kalau nak diikutkan, pos laju dah kol aku semalam tapi malangnya hari hujan. Terpaksa la aku menyanyi sorang-sorang lagu 'tunggu sekejap' dendangan P.Ramlee dalam filem sarjan hassan tu. Tunggu sekejap.... wahai motorku.. kerana hujan..... WooWWooooo.... ish ish ish... sedih dan sayu sekali rasa dihati..

Hari ni aku ada kelas dari jam 8.30 pagi sampai 12.20 tengah hari. So terpaksa la tunggu sampai habis kelas baru boleh pergi kat pejabat pos laju. Maw saja aku ponteng kelas tadi sebab nak pergi ambik motor, tapi tiada orang yg boleh hantar. Jadi terpaksa la juga masuk kelas, tapi bukan belajar sangat pun. Just sesi borak memborak sahaja yg ada. Alahai lecturer ku....

Oh ya, petang ni team malaysia ada game di stadium UiTM dan dengar-dengar lawan mereka kali ni adalah negara Oman. Jom la sama-sama kita meriahkan stadium UiTM yg tak seberapa besar dan indah tu ya? Tapi jangan la ponteng kelas pula. Pandai-pandai la fikir, mana baik dan mana buruk keh?

Malaysia, here i come to support u!

No comments: