Wednesday 14 September 2011

Kuliah dah bermula

Hari ni terasa begitu berbeza. Selepas berbulan-bulan aku meninggalkan buku dan pen, hari ni aku kan mula menghadap mereka! Harap-harap tak la beku sangat otak aku ni untuk menerima segala input yg diberikan nanti.  Terasa begitu eksited sekali untuk menjejakkan kaki balik ke bilik kuliah, yg tak bestnya hari ni aku masih lagi seorang penumpang. Motor belum sampai! Rasa macam nak menangis pun ada.

Nasib baik la ada seorang kawan yg memahami, dengan dia la aku menumpang hari ni. Dia tinggal di seksyen 2 sedangkan aku di seksyen 7 tapi dia sanggup pusing pagar UiTM semata-mata nak jemput aku. Terima kasih nazmi. Ku hadiahkan 1 pantun untukmu,

                                          "pisang emas dibawa belayar,
                                           masak sebiji di atas peti,
                                           hutang emas dapat ku bayar,
                                           hutang budi ku bawa mati."

Masa untuk berkemas! :)

No comments: