Sunday 24 April 2011

Sunway Pyramid ; lokasi unknown

Semalam ada kawan call, dia cakap hari ni nak ajak keluar pergi sunway pyramid. Aku yang segan nak mengaku yang aku tak tahu jalan ni bersetuju je lah. Ye, memang aku tak tahu jalan sebab aku ni bukan jenis yang kuat merayau. Hujung minggu cuma dihabiskan di rumah dan bilik aku je. Lagi dasyat daripada anak dara kot. hahaha. So pagi ni aku mulakan misi aku untuk mencari jalan menuju ke sunway pyramid. Nasib baik la ada google earth, tapi yang aku tengok dari google earth tu cuma gambaran secara kasar. Atas jalan nanti tak tahu la macammana. Seram sejuk pula rasa badan aku ni.

First final exam paper lagi 5 hari, dah la tak study 'sikit habuk' pun lagi ni. Kawan punya pasal, sanggup keluar tinggalkan buku. Bukan apa, yang ni kawan lama. Kawan masa diploma dulu, dah setahun tak jumpa, so bila ada peluang ni jumpa je lah. Kalau nak tunggu abis final takut semua cabut balik kampung pula, aku pun dah 4 bulan tak balik kampung. Last sekali aku balik masa cuti Tahun Baru Cina awal tahun dulu. UiTM ni betul-betul kedekut cuti la, appada punya UiTM. Rindu betul mahu salam dan cium tangan mak abah.

Ok lah, aku dah nak gerak ni. Nanti aku update apa yang patut dekat blog aku yang tak berapa nak femes ni. Lama sudah tak buat blogwalking, jadi semakin lama semakin kurang yang datang jenguk blog (entry seminggu sekali pun ada hati nak jadi femes, hehehe). Takpe lah, 1 hari nanti aku akan jadikan blog aku ni blog yang terfemes. Sebaris dengan amy search dan anuar zain. Fuyo....

Doakan hamba kerdil supaya selamat pergi dan pulang dari destinasi. Wassalam......

No comments: